1. برای تهیه سس چیمی‌چوری، گشنیز، جعفری، آویشن، ترخون، سیر و نصف پیاز را کاملاً ریز خرد کنید.
2. فلفل قرمز را در تابه گریل بدون روغن، روی حرارت زیاد قرار دهید تا کبابی شود سپس تمام سبزیجات را به همراه 4 قاشق از روغن زیتون و مقداری نمک در ظرفی بریزید و بگذارید به مدت 30 دقیقه بماند تا روغن زیتون کاملاً مزه‌دار شود.
3. سپس تمام سبزیجات را در تابه‌ای حاوی سرکه سفید بریزید و تفت دهید تا کاملاً بپزند. سپس آنها را از تابه خارج کنید و روی حوله کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی گرفته شود.
4. باقی پیاز را ریز خرد کنید و در تابه با روغن زیتون تفت دهید. سپس در تابه را بگذارید تا پیاز به مدت 10 تا 15دقیقه کاراملی شود.
5. فیله گوساله را نواری خرد کنید، سپس با نمک و رزماری مزه دار کنید و بگذارید به مدت 10 دقیقه بماند. سپس در تابه داغ که پیش از این پیاز را در آن کاراملی کرده اید برروی حرارت زیاد به مدت 10 الی 15 دقیقه تفت دهید.
6. نان را از وسط باز کنید. فیله‌های سرخ شده را روی نان قرار دهید سپس مقداری از چیمی‌چوری را روی آن بریزید؛ پنیر کممبر را به شکل مکعبی خرد کنید و روی فیله‌ها قرار دهید.
7. نان را در تابه گریل، روی حرارت متوسط قرار دهید تا گرما باعث ذوب شدن پنیر کممبر شود.
8. در حین ذوب شدن پنیر، در تابه‌ای دیگر، تخم‌مرغ را نیمرو کنید. پیاز کاراملی و نیمرو را روی پنیر قرار دهید و قسمت دیگر نان را روی آن بگذارید؛ استیک با سس چیمی‌چوری آماده سرو است.