مرحله 1 - شکر و خمیر مایه را با buttermilk مخلوط نموده و اجازه دهید 5 دقیقه بماند. آرد، جوش شیرین و نمک را در کاسه بزرگی مخلوط نموده و وسطش را گود کرده، مخلوط خمیر مایه را به همراه 2 قاشق از کره آب شده را به آن اضافه کنید. *اگر buttermilk را در اختیار ندارید می توانید برای آن جایگزین درست کنید به این صورت که شیر را به 1 قاشق غذاخوری آبلیمو یا سرکه سیب به حدی افزوده که 1 پیمانه سرخالی شود و برای 5 دقیقه بگذارید بماند.
مرحله 2 - به آرامی آرد را با مواد مخلوط نموده تا خمیر مرطوبی بدست آید سپس خمیر را روی سطحی که آرد پاشیده اید گذاشته و به مدت 10 دقیقه ورز داده تا خمیری نرم و کشدار بدست آید.
مرحله 3 - خمیر آماده شده را در کاسه تمیزی قرار داده، روی آن را پوشانده و به مدت 1 تا 1:30 ساعت استراحت داده تا حجمش دو برابر شود. سپس خمیر را در آورده کمی مشت و مال داده و 10 دقیقه دیگر بگذارید بماند.
مرحله 4 - خمیر را طبقه ای و نسبتا کلفت رول کنید به این صورت که ابتدا خمیر را روی سطح صافی به کمک وردنه باز کرده و سپس به صورت مستطیل های بلند تا بزنید و سپس روی آن را با قلم مو از باقیمانده کره آب شده بمالید.
مرحله 7 - خمیرها را در فر از قبل گرم شده با حرارت 400 درجه فارنهایت یا 200 درجه سانتیگراد به مدت 15 تا 20 دقیقه قرار داده تا نان ها طلایی شوند، بعد از پخت روی سینی توری قرار داده تا از حرارت آن کاسته شده سپس گرم سرو شود.