فر رو با دمای 100 درجه سانتی گراد روشن کنید. روی سینی فر کاغذ روغنی بکشید چون قراره قالب های چینی روی کاغذ روغنی قرار بگیرن. از قالب های معمولی هم می‌تونید استفاده کنید که اون وقت بهتره به روش غیر مستقیم یا بن ماری و یا قرار دادن قالب ها در قالب محتوی آب مثل پخت کرم کارامل بپزید. خامه، شیر و وانیل شکری یا اسطوخودوس را مخلوط کنید و روی حرارت ملایم قرار بدید تا به نقطه جوش برسه اما نجوشه. بلافاصله درش رو بزارید و از حرارت بردارید، 30 تا 35 دقیقه بپوشونید تا حالت دم کشیدن پیدا کنه. هیچ روزنه ای نباید باز باشه. این مخلوط شیر و خامه رو از صافی رد کنید و دوباره گرم کنید، می‌تونید شیر رو زمان اضافه کردن به تخم مرغ از صافی رد کنید. در حینی که اون گرم میشه. زرده، شکر و عصاره وانیل رو با همزن دستی بزنید تا حدی که در هم آمیخته و یکدست بشن و شکر آب بشه، نه بیشتر.
شیر داغ رو به تدریج به تخم مرغ اصافه کنید و از ابتدا تا انتهای کار هم زدن رو ادامه بدید. 3/4 از قالب های مورد نظر رو پر کنید و روی سینی کاغذ روغنی قرار بدید و در فر 50 تا 60 دقیقه بپزید تا کرم کاملا خودش رو بگیره و وسطش منسجم بشه. اگر از قالب بزرگ استفاده کنید زمان پخت بیشتره، از فر خارج کنید و قالب ها رو روی توری بذارید تا کاملا از داغی بیفته . چند ساعت یا بهتره تا فردا در یخچال قرار بدید تا کاملا خنک و جا افتاده بشه. برای کارامل کردن سطح روی کرم برولی:
1- استفاده از torch شکر رو که روی سطح کرم سرد و خنک پاشیدید، با حرارت مستقیم مشعل دستی یا تورچ آشپزخانه Torch، کارامل می‌کنید.
2- بعد از خنک شدن کامل با الک کوچک یک لایه شکر سفید روی کرم بپاشید. می‌تونید1 قاشق پر شکر بریزید و به آرامی پخشش کنید. دیواره‌های داخلی قالب شکر نپاشه. شعله گریل بالای فر رو ورشن کنید و قالب رو در نزدیک ترین فاصله با شعله قرار بدید به مدت 2 الی 3 دقیقه تا تبدیل به کارامل بشه و مراقب باشید نسوزه.
3- کارامل رو به صورت معمول درست کنید و کاملا خنک بشه و بعد با قاشق به صورت یکنواخت روی کرم بروله که سرد شده بریزید. بعد از کارامل شدن دوباره حداقل 3 ساعت در یخچال بذارید و نوش جان کنید. معمولا روی کرم رو ضربه می‌زنند خرد بشه بعد نوش جان می‌کنند.