1-ابتدا پیاز و فلفل دلمه ای و هویج رو خلالی خرد می‌کنیم. قارچ ها رو ورقه ورقه و بروکلی رو به قطعه های کوچک خرد می‌کنیم.
2-مرغ رو هم باریک باریک (مثلا عرض ۱ و طول ۴ سانتیمتر) برش می‌زنیم. پیاز رو یه کوچولو تفت می‌دیم، سیر له شده رو هم اضافه می‌کنیم مرتب هم می‌زنیم که سیر نسوزه و مرغ رو هم اضافه می‌کنیم. ۱/۳ ادویه ها به همراه یکم نمک فلفل هم بهش اضافه می‌کنیم.
3- یه ربع با حرارت کم می‌گذاریم تا بپزه. از رو حرارت بر می‌داریم، می‌گذاریم کنار و می‌ریم سراغ سبزیجات. پختن سبزیجات رو از هویج شروع می‌کنیم، یه ۲ قاشق غذاخوري روغن می‌ریزیم تو یه تابه (یا قابلمه)، هویج های خلالی شده رو هم اضافه میکنیم با حرارت کم می‌گذاریم ۶-۷ دقیقه ای تا یکم نرم بشه( یادتون باشه تو این غذا سبزیجات کامل پخته نمی‌شوند و یك حالت نیم پز دارن)، سپس فلفل دلمه ای ها رو هم اضافه می‌کنیم به اونم ۴-۵ دقیقه زمان می‌دیم، بروکلی رو هم اضافه می‌کنیم بعد از چند دقیقه قارچ رو هم اضافه می‌کنیم.
4-تو این مرحله یه چند قطره آبلیمو هم اضافه کنید. تو این فاصله نودل رو طبق دستورش آب پز کنید و سپس آبکش. آرد ذرت و بقیه ادویه ها و فلفلها رو به سبزیجات اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا خوب با مواد مخلوط شه، سویا سس و آب مرغ رو هم اضافه کنید به مدت ۳-۴ دقیقه مرتب هم بزنید.
5- مرغ و نودل رو هم به سبزیجات اضافه می‌کنیم و خوب با هم مخلوط شون می‌کنیم. یه چند دقیقه دیگه از رو حرارت بر می‌داریم و سرو می‌کنیم. یادتون باشه بعد از اینکه نودل رو اضافه می‌کنیم دیگه خیلی نمونه و سریع سرو بشه چون نودل له میشه.