1. در کاسه بزرگی خرده بیسکویت، شکر، کره را مخلوط کنید. این مخلوط را در کف قالب کمربندی 23 سانتی چرب نشده فشرده کنید. در یخچال بگذارید.
2. برای درست کردن گاناش شکلات چیپسی را در کاسه بریزید. خامه را گرم کنید تا به مرز جوشیدن برسد. خامه را روی شکلات بریزید و ویسک کنید تا یک‌دست شود. کره و شربت ذرت را اضافه کنید و هم بزنید تا یک‌دست شود. بگذارید کمی خنک شود و هر از گاهی هم بزنید. مخلوط را روی کراست بیسکویتی بریزید. در یخچال بگذارید تا ببندد( حدود 2 ساعت).
3. برای درست کردن کرم کره‌ای نسکافه را در آب داغ حل کنید. کنار بگذارید.
4. در شيرجوش بزرگی روی شعله متوسط شکر قهوه‌ای و آب را جوش بیاورید. هم بزنید تا شکر حل شود. از روی حرارت بردارید. کمی از این مخلوط داغ را روی زرده‌ها بریزید و کلش ر به شيرجوش برگردانید و بی وقفه هم بزنید.
5. دو تا پنج دقیقه هم بزنید تا مخلوط غلیظ شود. از روی حرارت بردارید. نسکافه حل شده را اضافه کنید. صبر کنید تا به دمای اتاق برسد. در کاسه بزرگی کره را با همزن بزنید تا پف کند. کم کم مخلوط شکر را اضافه کنید و بزنید. روی دور تند همزن دو دقیقه یا تا زمانی که سبک شود و رنگش کاراملی روشن شود بزنید.
6. شکلات خنک شده را اضافه کنید و هم بزنید تا یک‌دست شود. این مخلوط را روی لایه گاناش بریزید. 4 ساعت یا شب تا صبح در یخچال بگذارید.
7. چند ساعت قبل از سرو خامه فرم گرفته با طعم قهوه را آماده کنید. در کاسه کوچکی 1 قاشق خامه را با قهوه مخلوط کنید. هم بزنید تا قهوه حل شود. خامه باقیمانده را بزنید تا غلیظ شود. کم کم پودر قند و وانیل را اضافه کنید. بزنید تا برجستگی‌های سفتی پیدا کند. دسر را از قالب خارج کنید و روی آن را با خامه فرم گرفته و شکلات رنده شده تزیین کنید. تا زمان سرو در یخچال نگه دارید.