1. برای تهیه فیلینگ, همه مواد را در کاسه کوچکی مخلوط کرده حدود 1-2 دقیقه با همزن بزنید. روی ظرف را پوشانده حدود 3 ساعت در یخچال قرار دهید.
2. فر را روی حرارت 325 درجه فارنهایت گرم کنید. کف و دیواره 3 عدد قالب گرد 20 سانتی‌متری را اسپری روغن بزنید( یا می‌توانید قالب‌ها را با کره چرب کنید). کف قالب ها را با کاغذ روغنی بپوشانید. روی کاغذ روغنی را مجدد اسپری روغن بزنید یا با کره چرب کنید.
3. سپس با 1 قاشق آرد ذکر شده در دستور, کف و دیواره قالب‌ها را آردپاشی کنید. 2 فنجان آرد کیک، 1 فنجان شکر، بکینگ پودر، و 1/2 قاشق چاي‌خوری نمک در یک کاسه بزرگ ریخته, خوب با هم مخلوط کنید.
4. روغن، 1/3 فنجان آب‌لیمو، 3 قاشق غذاخوری آب، 1 قاشق چای‌خوری پوست لیمو، اسانس لیمو، و زرده تخم‌مرغ را در یک کاسه متوسط ریخته, خوب هم بزنید. مخلوط روغن را به مخلوط آرد اضافه کرده, با همزن بزنید تا کاملا یک‌دست شوند. 5. سفیده‌های تخم‌مرغ را در یک کاسه بزرگ تمییز، با همزن و با سرعت بالا هم بزنید تا کف کنند. کرم تارتار را اضافه کرده هم بزنید تا سفیده‌ها تا مرحله قله خمیده فرم بگیرند. به تدریج ¼ پیمانه باقی مانده شکر را قاشق قاشق اضافه کرده, همر بزنید تا سفیده‌ها کاملا فرم بگیرند و به مرحله قله صاف برسند.
6. ابتدا به آرامی ¼ از مخلوط سفیده را در مخلوط آرد فولد کنید. سپس باقی سفیده را به آرامی, با لیسک و به شکل دورانی به مخلوط آرد اضافه کنید. به شکل دورانی هم بزنید تا مواد یک‌دست شوند. مایع آماده کیک را به طور مساوی بین 3 قالب تقسیم کنید. قالب‌ها را به آرامی یکی دو بار به زمین بکوبید تا حباب‌های هوای احتمالی اسیر شده در مایع کیک, آزاد شوند.
7. قالب‌ها را داخل فر قرار داده, به مدت 20 دقیقه آن‌ها را بپزید( یا تا زمانی که با انگشتتان روی سطح کیک را کمی فشار دهید و آن قسمت با حالت ارتجاعی به حالت اول برگردد). کیک‌ها را از فر خارج کرده, اجازه دهید تا به مدت 10 دقیقه داخل قالب خنک شوند. آن‌گاه از قالب خارج کرده, کاغذ روغنی را از کف آن‌ها جدا کنید و روی توری سیمی قرار دهید تا کاملا سرد شوند.
8. برای تهیه رویه خامه‌ای کیک ، شکر و آب‌لیمو را در یک کاسه شیشه‌اي کوچک ریخته, مدت 30 ثانیه تا زمانی که شکر حل شود, داخل مایکرویو قرار دهید. بگذارید تا مخلوط کاملا سرد شود, آن‌گاه به خامه فرم گرفته اضافه کرده و هم بزنید. 9. برای آماده سازی نهایی کیک, 1 لایه از کیک را در ظرف سرو قرار دهید روی آن را با نصف فیلینگ پر کنید. لایه دوم کیک را روی آن قرار دهید و همین کار را تکرار کنید. روی کل سطح و دیواره کیک را با خامه آماده پوشش دهید و مطابق تصویر تزیین کنید.