1. ابتدا زرده وسفیده رو از هم جدا کنید. به زرده وانیل رو اضافه کنید و 2 الی3 دقیقه با سرعت تند همزن بزنید تا کمی سفید بشه، بعد شکر رو اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا سفید بشه. حالا 3 قاشق آب‌جوش رو بهش اضافه کنید و 1دقیقه با همزن بزنید حالا بذاریدش کنار.
2. به آرد بکینگ پودر را اضافه کنید و 3 بار الکش کنید اینم کنار بذارید.
3. سفیده تخم‌مرغ را با همزن بزنید تا زمانی که پف کنه و از تخم‌مرغ‌زنی نریزه به صورتی که اگر ظرف رو برگردوندید از ظرف نریزیه.
4. حالا سفیده رو با زرده‌ای که قبلا زده بودید مخلوط کنید و با لیسک به صورت دورانی هم بزنید و فورا آرد را اضافه کنید و خیلی خیلی کم همش بزنید. در حدی که فقط مخلوط بشه چون اگه زیاد هم بزنید پفش می‌خوابه.
5. حتما فر رو از نیم ساعت قبل روشن کنید با 180 درجه و بذارید گرم بشه در قالبتون کاغذ روغنی پهن کنید و این مواد رو داخل قالب بریزید و نیم ساعت با حرارت 180 درجه بذارید تا کیکتون حاضر بشه و بعداز فر درش بیارید و یک دستمال تمیز روش بندازید تا کمی بخارکیکتون رو نرم کنه 10 تا 15 دقیقه بعد با همون کاغذ روغنی از تو قالب بیرون بیارید و بذارید خنک بشه.
6. سپس یک لایه خامه روش بمالید من خامه نسکافه‌ایی زدم و دو ردیف موز یا دو ردیف گردو بچینید فقط 2 ردیف بیشتر نه چون اونوقت رول نمی‌شه. پس دو ردیف حالا به کمک کاغذ روغنی که زیرکیکتونه رولش کنید و کاغذ رو ازش جدا کنید بعد با خامه من خامه وانیلی استفاده کردم سطح رولتتون رو خامه کشی کنید.
7. لازم نیست خیلی‌خیلی صاف باشه بعد با پودر پسته و شکلات رنده‌ای و هرچی دوست دارید تزیین کنید و اگه دوست دارید آناناس هم دورش بریزید.