1 - آرد را در ظرفي ريخته،‌ نمك و فلفل آن را اضافه كنيد، سپس همه مواد را الك كنيد، شكر و پودرخمير مايه فوري را به آن بيفزاييد.
2 - وسط اين مخلوط را گود كرده، پنير پارمزان و روغن زيتون را اضافه كنيد.
3 - با آب گرم آن را خمير كنيد، طوري كه خمير نرمي به دست آيد. در صورت نياز مي‌توانيد كمي ديگر آب اضافه كنيد.
4 - خمير را روي سطح آردپاشي شده به مدت 8 تا 10دقيقه ورز دهيد تا نرم و كشدار شود.
5 - خمير را به 3 قسمت مساوي تقسيم كرده، هرقسمت را به شكل نوارهايي بلند درآوريد. سر هر نوار را با كمي ‌آب مرطوب كرده، آنها را به هم بچسبانيد و به صورت گيس‌باف ببافيد. سپس انتهاي خمير را نيز با كمي مرطوب كردن به هم چسبانده، اضافه آن را جدا كنيد.
6 - خمير بافته شده را در سيني چرب شده مخصوص فر گذاشته، روي آن را بپوشانيد و در جاي نسبتا گرم قرار دهيد تا حجم آن دو برابر شود و پف كند.
7 - بعد از استراحت، زرده تخم‌مرغ را با شير مخلوط كرده و با برس به آرامي روي بافت‌هاي خمير بماليد. رويش را كنجد و نمك درشت بپاشيد و در فر از پيش گرم شده و با حرارت 200 درجه سانتي‌گراد به مدت 10دقيقه قرار دهيد. سپس دماي فر را تا 180درجه سانتي‌گراد كاهش داده و حدود 20دقيقه ديگر آن را بپزيد تا زماني كه نان پف كند و داخل آن پوك شود. پيشنهاد : بودن اين نان حتما بدون هيچ يك از مواد اضافه درونش مانند پنير و... در سفره‌هاي ايراني در كنار غذاهاي ايراني و فرنگي مناسب و چشم‌نواز است. شما مي‌توانيد اين خمير را به شكل‌هاي دلخواه درآوريد و طبخ كنيد.