مرغ رو پختم، بعد داخل خرد کن ریختم تا خرد بشه. اگر شما دوست داشتین می‌توانید ریش ریش کنین اما چون کوکو است ریزتر باشه فکر کنم بهتره. از آنجائی که ما توی غذا قارچ رو ببینیم نمی‌خوریم اونم ریختم تو خرد کن تا ریز بشه. شما فقط دو یا سه قاچ کنید کافیه.
به اندازه یک قاشق روغن در ماهی تابه ریختم و گذاشتم روی شعله. قارچ و مرغ را تفت خیلی کمی دادم و سبزی ها و پیازچه را به مرغ اضافه کردم. یکی از بسته های نودالیت رو باز کردم و یکی از اون ادویه هایی که توش بود را داخل مواد ریختم بعد از اینکه خوب مخلوط شد شعله را خاموش کردم. روغن زیاد نریزید چون قرار است این مواد دوباره سرخ شوند چربی غذا خیلی زیاد میشه.
قابلمه را آب ریختم بعد از این‌که آب جوش اومد نودالیت را بهش اضافه کردم تا مدت دو الی سه دقیقه بجوشد. جوش اومد آبکش کردم. گذاشتم کنار تا خنک بشه.
بعد از اینکه خنک شد ریختم در یک ظرف دیگه تخم مرغ و فلفل و نمک و زردچوبه رو بهش اضافه کردم و خوب هم زدم . مواظب باشین به نودل داغ تخم مرغ اضافه نکنید چون تخم مرغ توش می‌پزه.
روغن را توی تابه می‌ریزید می‌گذارید خوب داغ بشه بعد نودل رو که با تخم مرغ مخلوطش کرده بودیم داخل تابه می‌ریزیم.
مرغ و قارچ را روی نودل می‌ریزیم.
مرحله بعدی پنیر پیتزا، فکر کنم پنیر رنده شده بهتره چون من نداشتم ورقه ای ریختم. کمی زیرش رو زیاد کردم تا تخم مرغ ببندد بعد از چند ثانیه کمش کردم و درش را بستم تا خوب سرخ شود. نزدیک ده الی پانزده دقیقه بعد آماده شد.