برای خمیر فوری پیتزا:
1-همه ی مواد خشک رو داخل کاسه می ریزیم و بعد آب را اضافه میکنیم. اول با چنگال مخلوط میکنیم تا کمی سفت بشه و شکل خمیر بگیرهبعد با دست کمی ورز میدیم در حد 2-3 دقیقه خمیر کمی چسبنده خواهد بود پس آرد اضافه نکنید که خمیر سنگین نشهو خمیر رو میذاریم کنار و روشو با سلیفون میپوشونیم.چیزی حدود 15-20 دقیقه کافیه. تا بقیه مواد پیتزا رو آماده کنیم خمیر هم آمادست.

2- حالا مرغ را با این روشی که قبلا تو این پست گفته بودم آماده میکنیم....میتونید گوشت سینه مرغ و همچنین گوشت گوساله رو باهاش ترد و نرم کنید که برای استفاده در انواع پیتزا و ساندویچ و خوراکهای فوری مثل بعضی از غذاهای چینی که موادش فقط چند دقیقه تفت میخوره کاربرد داره....که در آینده حتما چند مدل غذای چینی که به ذائقه ما میخوره آموزش میدم.

سینه مرغ را به صورت افقی نصف میکنیم و بعد به صورت باریک و خلالی خرد میکنیم. اول نمک و فلفل را بهش اضافه میکنیم و ماساژ میدیم تا مزه دار بشه.....بعد نشاسته را می ریزیم و با دست مخلوط میکنیم تا همه جای مرغ آغشته به نشاسته بشه...بعد میذاریمش کنار و میریم سراغ بقیه کارمون...مواظب باشید که بیشتر از 5 دقیقه نباید بمونه....بعدش با 1 ق روغن و رزماری تفتش میدیم(اینطوری بوی مرغ کاملا گرفته و معطر میشه)....حدود 3-4 دقیقه...تا جاییکه مرغ تغییر رنگ بده و خیلی کم طلایی بشه. بیشتر تفت ندید چون خشک میشه..

3- حالا بقیه موادمون که شامل قارچ - گوجه فرنگی - فلفل دلمه ای و پنیر ماتزارلا هست را خرد میکنیم. اندازه ندادم چون مقدارش سلیقه ایه که چقدر بریزید. به نظر من ترکیب این مواد طعم فوق العاده ای داره مخصوصا گوجه فرنگی که پیشنهاد میکنم حذفش نکنید.

4- حالا ظرفی که میخوایم توش پیتزا رو درست کنیم با روغن زیتون حسابی چرب میکنیم.....بعد خمیر را دو یا سه قسمت میکنیم و با کمک دست توی ظرف پهنش میکنیم و با چنگال سوراخ سوراخش میکنیم و رویش را با این سس حسااااابی سس مالی میکنیم. بعد تکه های پنیر را روی خمیر پخش میکنیم و به ترتیب مرغ، فلفل دلمه، قارچ، پنیر، گوجه فرنگی را می چینیم و در آخر آویشن می پاشیم و بعد هم داخل فر 220 درجه سانتیگراد به مدت 20-25 دقیقه میگذاریم تا پخته بشه...دمای فر ها با هم فرق میکنه و هر چی خمیر نازکتر باشه زودتر میپزه پس حواستون باشه خدای نکرده به جای پیتزا ذغال تحویل نگیرید.