1. در یک کاسه بزرگ 1 و 1/2 فنجان آرد و 2 قاشق غذاخوری مخمر خشک فعال رو با هم مخلوط کنین. کاسه رو کنار بگذارید.
2. یک قابلمه کوچک رو روی حرارت متوسط ​​قرار بدین و 3/4 فنجان شیر،1/2 فنجان شکر،1/3 فنجان کره و 1 قاشق چای‌خوری نمک رو داخلش هم بزنین تا مواد گرم و کره آب بشه. مواد داخل فابلمه رو توی کاسه آرد بریزین و مخلوط کنین.
3. دو تا تخم‌مرغ اضافه کنین. با یک همزن برقی با سرعت متوسط ​​به مدت 30 ثانیه هم بزنین و بعد دیواره‌های کاسه رو بتراشین و بریزین وسط کاسه تا تمام مواد یک‌دست مخلوط بشه و دوباره 3 دقیقه بزنین.
4. چهار و يك‌دوم فنجان آرد اضافه کنین. همزن رو کنار بذارین و با یه قاشق چوبی شروع به هم زدن کنین. خمیر رو روی یه سطح آردپاشی شده پهن کنین و ورز بدین.
5. خمیر رو 5 تا 10 دقیقه بدون افزودن آرد ورز بدین تا خمیر لطیفی بدست بیاد. خمیر رو به شکل توپ در بیارین و در کاسه‌ای که از قبل چرب کیدین یه بار بچرخونین تا تمام سطحش چرب بشه و بذارین استراحت کنه. روی ظرف رو بپوشونین و در جای گرم قرار بدین تا حجم خمیر دو برابر بشه. حدود دو ساعت طول می‌کشه.
6. بعد خمیر رو از ظرف خارج کنین و روی سطح آرد پاشی شده بذارین و روش رو با پارچه تمیز بپوشونین و ده دقیقه دیگه بهش استراحت بدین.
7. تا خمیر استراحت می‌کنه تو یه قابلمه کوچیک 1/4 فنجان کره رو با حرارت کم ذوب کنین. 2/3 پیمانه شکر قهوه‌ای و 1 قاشق چای‌خوری دارچین بهش اضافه کنین و به هم بزنید و بعد به مخلوط اجازه بدین خنک بشه.
8. حالا خمیر رو با کمک وردنه باز کنین. دقت کنین قطر خمیر حدود یک سانتي‌متر و کمتر از یک سانت و نیم باشه. مخلوط کره و شکر و دارچین خنک شده رو روی خمیر پهن کنین. نیازی نیست یکنواخت پهن بشه.
9. خمیر رو به صورت نوارهای دو دو و نیم سانتی برش بدین. هر نوار رو از وسط تا کنین تا قسمت خمیری بیرون و مایه دارچینی روی هم بیفته و بعد پیچ بدین. پیچ‌ها رو روی سینی کاغذ روغنی کشیده شده بچینین و باز روشون رو با پارچه تمیز بپوشونین و بذارین 45 دقیقه استراحت کنه.
10. بعد از این مدت فر رو با دمای 190 درجه بذارین گرم بشه. سینی رو داخل فر گرم بذارین و اجازه بدین نون شیرینی‌ها به مدت 10 تا 12 دقیقه بپزن تا رنگشون طلایی روشن بشه.
11. در یک کاسه کوچک 1 و 1/2 فنجان پودر قند، 1/4 قاشق چای‌خوری وانیل، 1/4 قاشق چاي‌خوری دارچین، 2-3 قاشق غذاخوری شیر رو با هم مخلوط کنین. مخلوط فوق رو تا زمانی‌که شیرینی‌ها هنوز گرم هستن روشون بپاشین.