1.چربی‌های اضافه مرغ را جدا کرده و سپس آن‌را با نمک و فلفل مزه‌دار کنید. تمام موادی را که برای مزه‌دار کردن مرغ لازم می‌باشد در ظرف مناسبی ریخته و آن‌ها را کاملا با یکدیگر مخلوط کنید.
2. حالا این مواد مخلوط شده را بر روی سینه مرغ ریخته و به خوبی مرغ‌ها را به آن آغشته کنید. مرغ‌های مزه‌دار شده را به مدت ۳ تا ۱۲ساعت در یخچال قرار دهید تا به خوبی مزه‌دار شوند.
3. فر را با دمای ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد از قبل گرم کنید و مرغ‌های مزه‌دار شده را در ظرف قرار دهید و آن را داخل فر بگذارید و هر ۵ دقیقه کمی از سس مرغ را که آماده کرده‌اید با برس روی مرغ‌ها بمالید تا زمانی که مرغ‌ها کاملا پخته شوند( زمان مورد نیاز برای پختن سینه‌مرغ‌ها در فر حدوداً ۲۰ تا۲۵ دقیقه می‌باشد).
4. برای تهیه سس، آب پرتقال، عسل و زنجفیل را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار داده و اجازه دهید تا به جوش آید. سپس حرارت را ملایم نموده و صبر کنید تا سس کمی غلیظ شود.
5. اکنون سس آماده مصرف می‌باشد. اگر می‌خواهید از ترکیبات زیبا و شاداب کننده پوست( رزماری و زنجبيل) بهره‌مند شوید، این غذای خوشمزه را که حاوی این ترکیبات می‌باشد تهیه کنید.