1. آرد، جوش‌شیرین، نمک و دارچین را مخلوط کرده, الک کنید. شکر و کره را در یک کاسه بزرگ, با همزن خوب بزنید تا سبک و پفکی شود. تخم‌مرغ را اضافه کرده هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند. به تدریج آرد را افزوده, به آرامی هم بزنید تا خمیر نرمی حاصل شود.
2. خمیر را به 2 قسمت مساوی تقسیم کرده, هر قسمت خمیر را به صورت رول در نایلون فریزر بسته بندی کنید. حداقل یک ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شوند.
3. فر را روی حرارت 375 درجه فارنهایت گرم کنید. هر بخش خمیر رول شده را روی سطح آردپاشی شده قرار داده, توسط چاقو به قطعاتی به ضخامت 1 سانتی‌متر برش بزنید.
4. حال توسط یک قالب بیسکوییت مربع شکل کنگره دار با ابعاد 4 سانتی‌متر, برش‌های خمیر را قالب بزنید. با اضافه‌های خمیر همین کار را تکرار کنید. کوکی‌ها را با فاصله 1 سانتی‌متر از هم روی کاغذ روغنی داخل سینی فر چیده, وسط نصف آن‌ها را با قالب کوچکتر مربع شکل با ابعاد 2 سانتی‌متر, قالب بزنید.
5. کوکی‌ها را به مدت 10 دقیقه در فر بپزید تا زمانی که لبه‌های آن‌ها کمی رنگ بگیرد. سپس از فر درآورده اجازه دهید 5 دقیقه‌ای خنک شوند. آن‌گاه آن‌ها را به توری منتقل کرده اجازه دهید کاملا سرد شوند.
6. روی کوکی‌هایی که وسط آن‌ها قالب خورده, پودر قند الک کنید. در مرکز هر یک از کوکی‌های باقیمانده را حدود ½ قاشق چای‌خوری مربا ریخته, در آخر کوکی‌ها را روی هم ساندویچ کنید.